Suntem mândri să anunțăm că în primele trei luni de Alergado (1 februarie – 30 aprilie) am reușit să strângem, împreună, peste 500.000 kilometri alergați, ceea ce demonstrează că putem face extraordinar de multe lucruri împreună.
Asta se traduce în peste 0.5 milioane de kilometri parcurși în aplicația Alergado, care au contribuit la cauze sociale cu ajutorul partenerilor proiectului.
Cu toate că am putea vorbi mai mult despre cum aplicația evoluează în fiecare zi și devine din ce în ce mai prezentă printre alergătorii din România, lăsăm cifrele să vorbească despre cât de puternică este comunitatea de alergare.
Care a fost cauza lunii aprilie în Alergado?
În aprilie 2024 ne-am unit forțele cu Under Armour și Asociația Dragoste desculță și ne-am propus să alergăm 180.000 kilometri împreună pentru ca 1000 de haine și pantofi să țină de cald persoanelor nevoiașe din cea mai săracă zonă din UE: Negrești, jud. Vaslui.
Așadar, o țară întreagă a alergat timp de o lună pentru poveștile care se ascund în Negrești:
- Povești ce nu te lasă să dormi noaptea liniștit dacă nu faci ceva.
- Copii luați de către centrul de plasament în fața ochilor neputincioși ai părinților lor.
- Copii ai căror mare bucurie este să se joace în gunoaie.
- Bătrâni pentru care o masă pe zi înseamnă un adevărat privilegiu.
- Copii lăsați singuri în spitale.
- Familii rămase fără casă.
- Oameni care locuiesc în grajduri.
- Oameni care, dincolo de necesități financiare, au nevoie de iubire.
Mobilizarea alergătorilor români de pretutindeni a fost încă o dată fantastică!
Am avut la dispoziție 30 de zile să atingem target-ul de kilometri și chiar dacă la începutul lunii părea aproape imposibil de atins, efortul colectiv al oamenilor a făcut diferența!
Indiferent de distanță, fiecare a contribuit în felul său, iar singurul lucru care contează cu adevărat în Alergado este efortul nostru comun.
Efortul oamenilor nu încetează să ne surprindă și să ne demonstreze în fiecare zi, din ce în ce mai mult, cât potențial are alergarea în țara noastră în ceea ce privește schimbarea pe care acest sport o poate genera în România.
Pe 28 aprilie, cu 2 zile înainte de încheierea challenge-ului, am reușit să atingem target-ul de 180.000 de kilometri, distanță care înseamnă aproape 4.300 de maratoane sau de 4 ori și jumătate circumferința pământului!
Nimic nu se compară cu bucuria de a reusi imposibilul împreună cu oamenii cu care împărtășești aceeași pasiune pentru alergare! În februarie când am lansat aplicația Alergado speram să schimbăm lumea împreună, iar la final de aprilie suntem convinși că acest lucru deja se întâmplă!
Dar cum challenge-ul s-a încheiat 2 zile mai târziu, pe 30 aprilie, iar în Alergado niciun kilometru nu este “fără sens”, am continuat să strângem kilometri în secțiunea de „kilometri bonus”. Până la final am adunat împreună 192.571 kilometri!
Tot ceea ce se întâmplă în Alergado ne dă multă speranță pentru viitor, știind că lună de lună vom putea face lucruri extraordinare împreună și că vom putea contribui în mod constant la o lume mai bună.
Ce a urmat după încheierea challenge-ului?
După atingerea target-ului de kilomeri, Under Armour, sponsorul lunii aprilie, a donat către Asociația Dragoste desculță 1000 de haine și pantofi care începând de acum le vor ține de cald persoanelor nevoiașe din cea mai săracă zonă din UE: Negrești, jud. Vaslui.
STATISTICILE LUNII APRILIE ÎN ALERGADO










